En dag hos min frisör

 
Nu ska ni få höra en rolig historia om mitt hår, hur det kan gå om man är för lat haha.
 
I november förra året så gjorde jag mitt löshår hos min fina Monica Zannele i Tyresö. Vilken människa.
Lika positiv och glad som jag är. Vi passar verkligen ihop. Det blir nycket tjejsnack över lite te och kaffe.  Massa gos med alla henned underbara katter.
Jag blev så otroligt nöjd med håret när jsg väl va klar, och det har hållt mot allt. 
Tidigare så har Jag gjort mitt hår för tredubbla priset, jag gjorde även hår hos den berömda Bobby,  vilket jag aldrig gör om då det slutade i katastrof som inte sköttes snyggt.
 
Åtta månader senare så kände jag att det verkligen va på tiden att besöka Monica igen. Varför åtta månader tänker ni, när regeln är tre månader.  För att livet blir inte alltid som man tänkt sig :)
 
En solig härlig fredag så tog jag mina gåstavar och tog en rask promenad upp till Monica som blev så glad över att se mig. Och som alltid får jag den bästa servicen redan från början.
Vi kokade oss ett par koppar kaffe och bara pratade om allt, om livet, om erfarenheter, djur och massa skvaller såklart. 
Det är så givande att min frisör ärså lik mig och vi har det så roligt. Hon hade även sju små kattungar som va bland det sötaste jag har sett! Jag önskade så mycket att jag kunde köpa en av hennes fina katter då vi har samma syn på djur eller rättare sagt, på bebisar hihi   men har man en sambo som redan är allergisk mot katter så blev jag tvungen att tänka på annat.
 Här är Dennis och en av hans ungar <3 Dennis ligger & myser.
 
 
Sen va det dags att ta ut hårslingorna som suttit i åtta månader,  men mitt hår hade inte påverkats någonting av det och Monica va lika förvånad som jag att det va så himla fint fortfarande. 
Nu är det omgjort med mycket omtanke och det är väldigt bra gjort.  
 
Såhär såg det ut precis innan jag gjorde om det. 
 
Ni som är intresserade av att göra vackert löshår, så rekommenderar jag starkt att gå till Monica. 
Besök gärna hennes sida http://www.hollywoodhair.blogg.se/ för mer information. 
 
Ni kommer att få se lite förebilder, men efterbilder kommer att komma såfort jag är helt klar med håret. Så det blir en liten överraskning :)
 
 
 
Nu ska jag fortsätta med att pyssla, det har blivit en sån stor del i mitt liv.  Kolla gärna mina bilder och text om mitt pyssel här längre ner :)
 
Fortsätt att föla mig,  mina dagar, mode och mitt pysslande och allt annat tokigt jag gör :)
 
Massa kramar till er som följre mig. Lämna gärna en kommentar också <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0