Några favoriter

Här kommer lite favoriter och som sagt så är allt till salu och  jag tar också emot beställningar på te x Presenter, dopgåvor, tackpresenter eller varför inte bara nåt vackert till sig själv eller sommarstugan :)
 Är den inte för härlig?
 
 
En stor favorit. Min söta blomask.
 
Allt jag säljer har stor kvalitet och mycket kärlek bakom.  Jag gör det för att jag tycker det är roligt och tar gärna emot gamla möbler som jag gör om efter önskemål.
 
Denna vas har väckt mycket uppmärksamhet,  och jag måste säga att jag själv bara älskar den. Den gör sig otroligt fint i hyllan :) också denna är till salu. 
 
Ni som följer mig här på bloggen, på facebook och instagram. Tusen tack för allt stöd och fortsätt att följa mig och mitt liv. Det kommet att komma mer pyssel och mer om mode och hår. Se hur det gick sist när jag va hos min frisör i kommande inlägg i veckan. 
 
För att beställa av mig så gå gärna in på bloggen och kommentera eller kontakta mig på Facebook :
Sophia Evelina eller mailen [email protected]
 
Massa kärlek
Sophia
 
 

Kommentarer
Postat av: Bitte Johansson

Det är så fina saker att det blir så svårt att bestämma sig, man vill ju ha allt..

Svar: Haha vad roligt att du känner så. Du får köpa allt hihi
Sophia Evelina

2013-07-19 @ 12:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0