"My fath girlfriend"

Ush säger jag bara, fy fan... Ibland finns det inga ord.. Jag kollade på Generation Fett av en slump idag, en regnig ledig dag.
Nu kollade jag utan text, hade velat förstå vad alla läkare sa men jag förstod ju att detta va sjukt..
Först handlade det om en kille som med sina 600kg blev världens fetaste man, han fick världens chans av amerikanska läkare då dom spanska läkarna har misslyckats att få honom frisk från en inflammation och han fick även en chans att kunna få ett normalt liv genom hjälp att gå ned i vikt, men nej nej, han måste ju göra världens Jippo av sin vikt, han fick åka lastbil och papparatzi va i alla bilar runt omkring, det va som en cirkus kommit till stan... Varför gör han detta när han fick en chans att bli lite mer "normal".

Sen fick vi följa Donna från USA... Hon VILL bli världens fetaste kvinna, och jag tror att 97% av hennes feta ideér kom från hennes man... han kommentar i dokumentären va " 200Ibs is to small, 350Ibs is okey... 450Ibs is great and that is Donnas goal and I will always support her"
Han fotade henne i en bikini mitt i en lerig vattenpöl och regnet bara öste ner på henne, jag blev så illa till mods, jag tyckte rent utsagt synd om människan, fast jkag vet att hon tuggar själv, men hennes mat e ju absolut en s.k feeder... Alla deras pengar kommer från en hemsida dom har gjort för Donna där det är bilder på när hennes kompisar matar henne med en slang med grädde och på alla bilder hade hon bikini, hon har två barn... varför tänker detta människor bara på sig själv? inte på att hennes barn kan bli föräldrarlösa...

De här va den värsta dokumentären jag sett... Man vet att det existerar i världen, men endå blir det så jobbigt att se svart på vitt...

Vad smal jag känner mig just nu....

Kommentarer
Postat av: jenny

du skriver väldigt bra saker måste jag säga! jag håller med dig helt och fullt. hemskt att folk inte ser till barnens bästa.. om deras mamma gör det, kanske de ser det som helt normalt och vem vet, kanske ser fetma som ett ideal och inte en sjukdom. :/

2009-11-20 @ 15:55:15
Postat av: SophiaEvelina

Precis, jag såg dom sju dödssynderna igår, där va det en mamma med en dotter, shit hennes dotter måste ha vägt va 150kg...dottern va TOLV år... Fattar dom inte att barn alltid tar efter sina föräldrar? vare sig de e sport, alkholism, dans ja eller mat... Tycker så synd om dom... Och att dom inte fattar att dom är värda mer än så..

2009-11-22 @ 22:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0