Det här är jag

Hej, nu har jag äntligen tagit mig i kragen och skaffat en blogg, bloggade mycket förut men sen kände jag att tiden inte fanns, nu måste tiden finnas..
Jag heter Sophia Johansson och är 22 år.. Jag är en jätte glad och positiv tjej som älskar mina vänner, min familj och framför allt mina djur.
Jag blev färdigutbildad djurvårdare sommaren 2008. Är också utbildad hundinstruktör för valpkurs och Lydnadsklass. Jag älskar verkligen hundar, det är min stora passion i livet.
Jag har min älskling Rocky Breezy som är en Schäfer blandning som jag älskar mer än livet.
Han har precis fyllt sex år men är som en valp, han har jag tränat och tävlat sen jag fick honom vid åtta veckors ålder. Hur man än mår eller ser ut, oavsett om jag har gått upp 10kg över natten så älskar han mig lika mycket, hur dålig dag man än har haft så blir han lika glad över att jag kommer hem.
Jag bor i min stora etta med mina djur i Nacka >Saltsjö-Boo. Trivs jätte bra, härlig uteplats med världens bästa grannar..
Jag kommer hålla er uppdaterade =D

tack för att ni läste.
Jag önskar er alla världens bästa måndags kväll...

Kram Sophia


världens finaste

Kommentarer
Postat av: Emma K

Du, bruden! Jag vill komma och hälsa på i din etta PRONTO! Väntar på en inbjudan... ;D

2009-10-23 @ 04:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0