En strulig dag

Vaknade imorse ganska utvilad, har frysit halva natten, men va endå utvilad. Jag tog upp datan och satte i knät i hopp om att ligga under täcket och lika och surfa lite, men nej nej. Helt plötsligt kommer jag inte ut på internet av en konstig anledning. Det står att 3G inte fungerar, nåt som det aldrig har stått tidigare, Sophia som tror hon e datasnille startar om datat si så där 40 gånger, tar ut modemet och sätter in det igen nee ingenting funkar..vad gör man.? Jo man ringer pappa, efter en timma kom äntligen pappa hit och tittade, hmm han funderade men visste inte vad det kunde vara, han ringer till kundtjänst där hon säger att jag behöver ta datan till en 3 butik i Nacka forum, så jag drar på mig kläder och pappa skjutsar dit mig och släpper mig för att åka vidare till jobbet för att avsluta dagen, efter att ha letat efter 3butiken i 20 minuter hittar jag den äntligen, går in med datan och ett stort leende i hopp om att internet snart ska funka, haha vad fel jag hade, hon i butiken säger bara att det e bara 3butikerna i Farsta och på Kungsgatan som uppgraderar modemen.. jag blev gaaalen.
Får ringa pappa som kommer tillbaka och hämtar mig och resan till Farsta C börjar.. och väl där hjälper killen i butiken till och på en minut har han fixat internet :O.. han installerade bara ett nytt program, kl 16:45 va jag hemma, en HEL dag gick åt för att fixa internet.. Jag älskar bara 2009

Tack snälla pappa för att hjälp..du är bääst.

Surfa lugnt kram Sophia

ps:klä på er varm, det e kallare än vad man tror ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0