Mitt pyssel <3

 
 
Nu har jag tyvärr inte bloggat på ett tag men hoppas kunna komma igen nu regelbundet. Jag håller väldigt mycket på med mitt pyssel och skapande av beställningar.  Det är roligt att det har blivit så efterfrågat som det har blivit. Och ingen är ju gladare än jag. 
 
Mitt pyssel betyder otroligt mycket för mig. Jag tycker att det är så rogivande i et redan stressig vardag.  Jag har fått så mycket stöd av min sambo och min familj och tar deras råd och beröm på största allvar.
Jag har som kanske några redan vet,  bestämt mig för att fortsätta att pyssla och sälja, ta beställningar och önskemål.
Jag kommer därför lägga ut bilder på det jag har gjort och hur det kan se ut en dag när jag pysslar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0