De sägs att efter regn kommer solsken..

Välkommen
 
Jag tror inte att jag är ensam om att känna att "-Nu börjar mitt nya liv,
f o m idag ska jag göra allt det jag planerat att göra" Och sen kommer något som heter livet emellan, och allt det man hade planerat skjuts upp tills måndagen, sen måndagen efter det, jag tror jag är inne på min 100e måndagen nu. Inte konstigt att man känner sig sorglig. Därför börjar jag nu om en torsdag. :)
 
Ni som har följt min blogg vet att jag har gått ner ganska många kilon i vikt. 42kg för att vara exakt.  Efter att många har frågat mig om jag har bulimi eller gjort en operation, så har jag bestämt mig för att skriva om hur jag ändrade min kost och tiderna för måltider. Samt hur det går idag och komma med olika recept.
För hemlighetet med att gå ner i vikt, är att det inte finns någon hemlighet.
 
Foto: -42kg. Nu är den första målvikten nådd.  Tack alla för erat stöd och till er som aldrig har tvivlat på mig. Nu är nästa mål -8kg och shape me up. 
#vilja #kanjagkandu #egetarbete #träning #kost #ingagenvägar #trorintepågenvägar •Hemligheten? Att de inte finns någon hemlighet, bara hårt arbete•
Hittills så har jag gått ner 42kg, på egen hand. Det enda jag behövde va min familj och mina vänner som trott och stöttat mig när det varit som j*vligast
 
 
Jag kommer även att fortsätta att skriva om mitt pyssel och mina alster. Jag kommer försöka att skriva om min vardag, på både gott & ont då jag tror många kan känna igen sig.
Jag tänker inte skriva att mitt liv är perfekt eller att varje dag är på rosor fast det inte är det.
Utan det viktigaste som finns är ärlighet.
 
*Ångesten kommer ju närmare sanningen kommer*
 
 
Nu ska jag försöka ta mig upp ur stolen och gå & handla med Rocky, men det är så underbart att få sitta på verandan med lite ljus och med Rocky & Sandy vid min sida.
Men eftersom att anledningen till att jag skrev idag va ju för att jag inte skulle skjuta upp mer saker...
 
Så nu går jag.. Ni får reda på lite senare vad middagen blev.
 
Glöm inte att titta in på min facebooksida för mina alster:  My own design By Sophia Evelina
Och för er som är intresserade av lite bilder får gärna följa mig på Instagram - SophiaEvelina
 
Liten försmak av det jag har gjort.
 
 
Respons av dom som har beställt.
 
 
Tack till er alla som tror på mig & stöttar mig oavsett vad det gäller.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0